Informacja dla naszych Klientów i wszystkich nadających do nas przesyłki np. z urządzeniami do naprawy.
Stosowanie kilku poniżej opisanych zasad umożliwi szybką i sprawną obsługę wysyłanych przez Państwa paczek.
Zanim nadasz przesyłkę adresowaną do naszego serwisu pamiętaj o tym, że:
- Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych przez: Pocztę Polską, Pocztex i GLS.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wcześniej nieanonsowanych.
Zaanonsować przesyłkę możesz za pomocą maila lub telefonicznie podając nam zawartość oraz cel przesyłki, a także dane adresata i przybliżony czas wysyłki. - Nie przyjmujemy żadnych przesyłek “za pobraniem”.
Zanim nadasz przesyłkę upewnij się, że:
- Jeśli przesyłasz urządzenie sprawdź, czy zostało ono poprawnie zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie.
- Wewnątrz opakowania umieść informację o nadawcy (zazwyczaj wystarczy karteczka z pieczątką firmową). To bardzo istotne, aby było możliwe założenie zlecenia i zajęcie się przesłanym urządzeniem.
- Jeśli możesz, dołącz informacje dotyczące objawów nieprawidłowego działania urządzenia, które wysyłasz a także, jeśli posiadasz dołącz też kopię schematu podłączenia elektrycznego (fragment dokumentacji maszyny w której pracuje to urządzenie). Przyśpieszy to na pewno wykonanie diagnozy i ułatwi naprawę.
- Nie zapomnij dać nam znać anonsując przesyłkę. To bardzo ważne, abyśmy mogli ją odebrać od Kuriera i przyjąć na nasz magazyn. W przypadku reklamacji jest to warunkiem niezbędnym do jej przyjęcia.
Przesyłki urządzeń do serwisu należy adresować w następujący sposób:
ELEKTRONIKA SERWIS
ul. Grunwaldzka 13 / 2
41-500 Chorzów
jeśli jest wymagane:
tel. 501-452-667 oraz email: elserw@elserw.com