COVID-19 Informacje
Wobec zagrożenia, jakie niesie ze sobą epidemia koronawirusa oraz pochodne, ELEKTRONIKA SERWIS dokłada starań, aby zapewnić swoim Klientom bezpieczeństwo i stałą jakość usług. Pomimo, że Serwis nasz działa w normalnym trybie i zwykłych godzinach pracy, wprowadziliśmy dodatkowe procedury podczas kontaktu z Klientami oraz w czasie serwisu dostarczanych urządzeń.
Wszystkie naprawy są realizowane normalnym tokiem. Jednak pomimo posiadania własnego magazynu części (w chwili obecnej jest to ok. 7,5 tyś. pozycji) jesteśmy w pewnym stopniu uzależnieni od naszych partnerów handlowych oraz dostawców z całego świata. Dlatego też, w dostawach niektórych części zamiennych mogą wystąpić incydentalne opóźnienia związane z problemami logistycznymi na świecie.
- Staramy się stale monitorować rozwój sytuacji epidemiologicznej zarówno lokalnie, jak i w skali globalnej dostosowując swoje działania w miarę rozwoju pandemii COVID-19 oraz jej pochodnych.
- Jesteśmy stale w kontakcie z naszymi dostawcami w celu zapewnienia nieprzerwanego łańcucha dostaw części zamiennych i urządzeń, niezbędnych do terminowej obsługi naszych Klientów.