Zanim wyślesz paczkę.

Zanim wyślesz paczkę prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dla naszych Klientów.

Informacja dla naszych Klientów i wszystkich nadających do nas przesyłki z urządzeniami do naprawy.

zanim wyślesz paczkę

Stosowanie kilku poniżej opisanych zasad umożliwi szybką i sprawną obsługę wysyłanych przez Państwa urządzeń.

Zanim wyślesz paczkę adresowaną do naszego serwisu pamiętaj o tym, że:

  • Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych przez: Pocztę Polską i  Pocztex.
  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wcześniej nieanonsowanych.

    Zaanonsować przesyłkę możesz za pomocą maila lub telefonicznie podając nam zawartość oraz cel przesyłki, a także dane adresata i przybliżony czas wysyłki.
  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek “za pobraniem”.

Ważne:

  • Nie wykonujemy napraw dla osób fizycznych.
  • Wykonujemy naprawy wyłącznie dla podmiotów zarejestrowanych w Polsce. Przesyłki zagraniczne nie będą przyjmowane, gdyż nie ma możliwości otwarcia zlecenia naprawy dla firm zagranicznych.


Zanim wyślesz paczkę upewnij się, że:

  • Jeśli przesyłasz urządzenie sprawdź, czy zostało ono poprawnie zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie.
  • Wewnątrz opakowania umieść informację o nadawcy (zazwyczaj wystarczy karteczka z pieczątką firmową), nie zapomnij też o swoim adresie e-mail i kontaktowym numerze telefonu. To bardzo istotne, aby było możliwe założenie zlecenia i zajęcie się przesłanym urządzeniem.
  • Jeśli możesz, dołącz informacje dotyczące objawów nieprawidłowego działania urządzenia, które wysyłasz a także, jeśli posiadasz dołącz też kopię schematu podłączenia elektrycznego (fragment dokumentacji maszyny w której pracuje to urządzenie). Przyśpieszy to na pewno wykonanie diagnozy i ułatwi naprawę.
  • Nie zapomnij dać nam znać anonsując przesyłkę. To bardzo ważne, abyśmy mogli ją odebrać od Kuriera i przyjąć na nasz magazyn.
    W przypadku reklamacji jest to warunkiem niezbędnym do jej przyjęcia.

Jeśli wysyłasz urządzenie celem wykonania diagnozy i wyceny kosztów naprawy pamiętaj, że:

  • Przesyłając urządzenie wyrażasz zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych w celu obsługi czynności diagnostycznych (RODO) oraz akceptujesz Regulamin Świadczenia Usług obowiązujący w naszej firmie.

Zgodnie z regulaminem naszej firmy obligatoryjnie pobieramy opłaty:
koszty diagnozy oraz przesyłki zwrotnej .

Jeśli nie ustalono inaczej obligatoryjny koszt diagnozy wynosi obecnie zwykle 150PLN netto od każdego przesłanego urządzenia.
W pojedynczych przypadkach koszt ten może zostać zmieniony.

Koszty przesyłki są ustalane na podstawie gabarytów i masy paczki z uwzględnieniem cennika firmy kurierskiej, jest to jednak nie mniej niż 25PLN netto. Koszty przesyłki zostaną umieszczone na fakturze jako oddzielna pozycja.


Przesyłki urządzeń do serwisu należy adresować w następujący sposób:

ELEKTRONIKA SERWIS
ul. Grunwaldzka 13 / 2
41-500 Chorzów

jeśli jest wymagane:
tel. 501-452-667 oraz email: elserw@elserw.com

paczka

Diagram przebiegu standardowej naprawy serwisowej można obejrzeć Tutaj